شبکه امید


شبکه امید


شادی

 

چایت را بنوش

 

نگران فردا نباش

 

از گندمزار من و تو

 

مشتی کاه میماند برای بادها

 

"نیما یوشیج

 

 

آرامش محصول تفکر نیست ...
آرامش هنر نیندیشیدن به انبوه مسائلی ست که ارزش فکر کردن ندارند

 

زیبایی های کوچک را دوست بداریم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند...

 بدان اگر منتظر طلوع بزرگ هستی سخت در اشتباهی،

لذت را باید در زمان حال تجربه کرد.

"شادی" پروانه ای است که هر چه تقلا کنی نمی توانی آن را شکارکنی،

باید آرام باشی تا روی شانه ات بنشیند،

شانه هایتان پر از پروانه...



نظرات شما عزیزان:

حبیب
ساعت14:53---18 بهمن 1391
سلام سید خوب من بازم اومدم و بازم استفاده کافی بردم عالی بود موفق باشید
پاسخ:سلام ميدانے... بعضے ها را هرچه بخوانے... خسته نمے شوے...! بعضے ها را هر چه گوش کنے... عادت نمے شوند...! بعضے ها هر چه تکرار شوند... باز بکر و دست نخورده اند...! ديده اے...؟ شنيده اے...؟ يک کلام : بعضے ها بينهايت اند مرسی حبیب جان


داد زن
ساعت22:26---17 بهمن 1391
شیرین بود عکسات کاش آهنگ خوشکلی هم تو وبت بود موفق باشی
پاسخ:سلام مرسی از نظر مهربانانت من فکر می کنم آهنگ همه پسند نباشه و البته باید روش بیشتر فکر کنم شایدم گذاشتم مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: رضا | تاريخ: سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |