شبکه امید


شبکه امید


 

دل اگر بی غم بود ،
گل اگر خار نداشت ،
اگر از بهر کبوتر قفسی تنگ نبود ،
زندگی ، عشق ، اسارت ،
همه بی معنا بود ...



نظرات شما عزیزان:

ساعت21:29---6 بهمن 1391
سلام

وبلاگ زیبایی دارید.

شاد ، عاشق و خلاق باشید

سعید گل محمدی

www.NimKiloo.com
پاسخ:سلام ممنون  سعید اقا امید آنکه موفقیت یارتان باشد


سعید گل محمدی
ساعت21:29---6 بهمن 1391
سلام
وبلاگ زیبایی دارید.
شاد ، عاشق و خلاق باشید
سعید گل محمدی
www.NimKiloo.com


نریمان
ساعت0:12---4 بهمن 1391
برای سلامتی دوست خوبم سید مرتضی حسینی



شاعر توانمند ،با احساس و اهل دل دعا کنید...


پاسخ:با سلام خدا سلامتی را از هیچ کس دریغ ندارد الهی امین


سعید
ساعت20:54---29 دی 1391
سلام

میشه هر هفته یک کتاب الکترونیکی در مورد موفقیت تو وبلاگت بذاری؟
پاسخ:سلام مرسی نظر دادی باشه سعی میکنم ببینم چی میشه


ali hakimi
ساعت8:31---27 دی 1391
با جوانه ها ، نوید زندگی ست. زندگی شکفتن جوانه ها ست .
فریدون مشیری


علی حکیمی
ساعت13:54---25 دی 1391
سلام
خیلی مطالبش جالبه
اگه قول بدی هر روز آپ کنی من مشتریشم


عمو حسن
ساعت6:15---25 دی 1391
سلام عزیزم


قالبت خیلی قشنگه...


مطالب هم عالی بود...


فقط یه موسیقی خوشکل برای وبت انتخاب کنپاسخ:مرسی باشه چشم سعی می کنم اینم روبه راه کنم


عمو حسن
ساعت6:14---25 دی 1391
سلام عزیزم
قالبت خیلی قشنگه...
مطالب هم عالی بود...
فقط یه موسیقی خوشکل برای وبت انتخاب کن


دريا
ساعت0:15---22 دی 1391
سلام عزيزم خيلي قشنگه موفق باشي گلمپاسخ ممنون نظر دادی منتظر کمک های فکریت هم هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: رضا | تاريخ: پنج شنبه 21 دی 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |